موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 03:502021-11-04بين الملل

آمریکا نام دو شرکت اسراییلی را در لیست سیاه قرار داد


وزارت بازرگانی آمریکا نام دو شرکت اسراییلی را بدلیل اقدامات جاسوسی در فهرست سیاه قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از الجزیره، آمریکا دو شرکت صهیونیستی ان اس او گروپ و کاندرو به عنوان شرکت های سازنده نرم افزار جاسوسی را در فهرست سیاه فعالیت های سایبری خود قرار داد.

وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد نام این شرکت ها را بدلیل نقش آن ها در طراحی و ساخت نرم افزارهای جاسوسی و قاچاق ابزار مخرب در فهرست سیاه خود قرار داده است.

آمریکا اعلام کرده است که پس از آنکه مشاهد شده این شرکت ها تهدیدی آشکار برای شهروندان آمریکایی به شمار می آیند آن ها را تحریم کرده است.

دو شرکت اسراییلی ان اس او گروپ و کاندرو، نرم افزارهای جاسوسی طراحی کرده اند که برای هدف قرار دادن روزنامه نگاران، کارکنان سفارتخانه ها، کسب و کارها، فعالان و دانشگاهیان مورد استفاده قرار گرفته بود و به همین علت تصمیم گرفته شد در فهرست سیاه قرار گیرند.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، شرکت اسراییلی ان اس او گروپ که سازنده جاسوس افزار جنجالی پگاسوس است، این نرم افزار را به برخی از کشورها از جمله عربستان سعودی و امارات متحده عربی فروخته بود و از آن برای هک اطلاعات گوشی چندین شخصیت مهم در سطح جهان استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا نام دو شرکت اسراییلی را در لیست سیاه قرار داد

آمریکا نام دو شرکت اسراییلی را در لیست سیاه قرار داد