مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 01:452021-11-03سياسي

عیسی زاده: موانع بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال برداشته شود


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که اگر بروکراسی اداری برای ورود بخش خصوصی به حوزه اشتغال برداشته شود، حتی بیش از یک میلیون شغل در سال ایجاد خواهد شد اما اگر شرایط اینطور پیش برود ایجاد اشتغال نشدنی است.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که اگر بروکراسی اداری برای ورود بخش خصوصی به حوزه اشتغال برداشته شود، حتی بیش از یک میلیون شغل در سال ایجاد خواهد شد اما اگر شرایط اینطور پیش برود ایجاد اشتغال نشدنی است.

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وعده رییس جمهور برای ایجاد 4 میلیون شغل در 4 سال و مصوبه اخیر شورای اشتغال برای ایجاد یک میلیون و 850 هزار شغل تا پایان سال 1401، اظهار کرد: دولت برای ایجاد یک میلیون شغل در سال وعده داده و من به جرأت می توانم بگویم اگر دولت مسیر اشتغال را هدایت کند و این بروکراسی اداری را بردارد که بخش خصوصی بتواند وارد شود، حتی بیش از یک میلیون شغل در سال ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه من بخش خصوصی پول، امکانات و دستگاه آورده و به راحتی می تواند برای 1500 نفر شغل ایجاد کند، اما 7 ماه است که من برای آنها دوندگی می کنم و هنوز درگیر و دار اداری مانده ام با وجود اینکه دستور رییس جمهور، وزیر و معاون رییس جمهور قبلی را دارم اما هنوز اندر خم یک کوچه ایم که اگر اینطور پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیسی زاده: موانع بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال برداشته شود

عیسی زاده: موانع بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال برداشته شود