مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 19:502021-11-03حوادث

کشف 16 دستگاه ماینر قاچاق میلیاردی در کهگیلویه


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف 16 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال و دستگیری یک نفر متهم در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ علی مسعود جو با اعلام جزییات این خبر اظهار کرد: در پی خاموشی های مکرر و قطع برق در سطح شهرستان و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی اش اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال می کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات محل نگهداری این دستگاه ها را شناسایی کردند افزود: با سرعت عمل و اقدام به موقع ماموران در بازرسی از محل مورد نظر 16 دستگاه ماینر قاچاق و یک دستگاه سوییچر و یک دستگاه مودم حین کار کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان این تعداد دستگاه ماینر 32 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 16 دستگاه ماینر قاچاق میلیاردی در کهگیلویه

کشف 16 دستگاه ماینر قاچاق میلیاردی در کهگیلویه