مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 19:102021-11-03ورزشي

پیروزی پرگل فولاد و دومین برد تیم تازه لیگ برتری شده ملایر


دومین روز از دور نخست مرحله رفت لیگ برتر هندبال بانوان با برتری پر گل تیم فولاد و ثبت دومین پیروزی برای تیم تازه لیگ برتری شده شهرداری شاهرود پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین روز از مرحله اول رفت هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان امروز چهارشنبه 12 آبان ماه با برگزاری چهار دیدار در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران پیگیری شد.

در این روز تیم های شهرداری ملایر، شهید شاملی کازرون، فولاد و تأسیسات دریایی برابر تیم های مقابل خود که به پیروزی رسیدند.

در دومین روز برگزاری مرحله نخست دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان دو تیم تازه لیگ برتری شده شهرداری ملایر و کات شاهرود به دیدار هم رفتند که در پایان شاگردان مژگان ملکی برنده این بازی شدند.

نماینده ملایر نیمه نخست این دیدار را با نتیجه 19 بر 13 به سود خود به پایان رساند.

در نیمه دوم علی رغم تلاش بازیکنان کات شاهرود، این اختلاف امتیاز حفظ شد و تلاش کات به نتیجه نرسید و در نهایت شهرداری ملایر 34 بر 28 نتیجه بازی را از آن خود کرد تا تیم شاهرود متحمل دومین شکست خود در لیگ شود.

دو تیم شهید شاملی کازرون نایب قهرمان فصل قبل و صنایع روشنایی یکتا افروز البرز هم در ادامه دومین روز از مرحله نخست دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محمدخانی با اختلاف نتیجه را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی پرگل فولاد و دومین برد تیم تازه لیگ برتری شده ملایر

پیروزی پرگل فولاد و دومین برد تیم تازه لیگ برتری شده ملایر