مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 18:552021-11-03اجتماعي

آبگرفتگی و رسوبات گل و لای ناشی از سیل از معابر مهاباد رفع و پاکسازی شد


فرماندار مهاباد از مدیریت مناسب سیل در این شهر خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای لایروبی و پاکسازی خیابان های و معابر شهری انجام و مسیر مهاباد به پیرانشهر بازگشایی شده است.

- عارف خدرلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: بارش شدید باران از بعد از ظهر امروز موجب جاری شدن سیل در چند نقطه از شهر و مسیرهای ارتباطی در حاشیه سد مهاباد شد.

وی ادامه داد: شدت آبگرفتگی و و راهنمایی رانندگی در اسرع وقت خسارت خودروهای آسیب دیده را برای ارایه خدمات بیمه ای انجام خواهد داد.

وی همچنین اضافه کرد: اداره بنیاد مسکن و مسکن و شهرسازی نیز از فردا عملیات برآورد خسارت به منازل مسکونی را در دستور قرار داده و همه مسوولان نیز تمام تلاش خود را برای کنترل این شرایط و رفاه بیشتر حال شهروندان انجام می دهند.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه شدت سیل در برخی نقاط به حدی است که تعدادی از خودروها را نیز با خود برده است تصریح کرد: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده و تنها موجب بروز خساراتی به خودروهای مردم و برخی از ساختمان ها شده است که برآورد خسارت پس از فروکش کردن سیل اعلام خواهد شد.

خدرلو خاطر نشان کرد: مشکل از بابت تردد وجود ندارد و مسیر مهاباد و پیرانشهر بازگشایی شده و عوامل شهرداری لایه بروی را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی و رسوبات گل و لای ناشی از سیل از معابر مهاباد رفع و پاکسازی شد

آبگرفتگی و رسوبات گل و لای ناشی از سیل از معابر مهاباد رفع و پاکسازی شد