مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 18:452021-11-03سياسي

تمام روستاهای بخش کالپوش دچار مشکلات آب شرب هستند


فرماندار میامی با بیان اینکه تمام روستاهای بخش کالپوش دچار مشکلات آب شرب هستند، گفت: برخی روستاهای این بخش در شبانه روز فقط یک ساعت آب شرب دارند و مابقی ساعات آب قطع است.

- ، احمد ملایری شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات روستای حسین آباد با حضور معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به میزبانی مسجد جامع حسین آباد با بیان اینکه میامی دارای 50 روستا و دو بخش است و باید گفت کالپوش نیمی از جمعیت میامی را دارد، تاکید کرد: اکثر مردم کالپوش کشت های غلات و دانه های روغنی، زعفران و گیاهان دارویی دارند و به صورت کشت دین و آبی ارتزاق می کنند.

وی با بیان اینکه رزق اکثر مردم کالپوش از لحاظ کشاورزی تأمین می شود، افزود: به دلیل بسیاری از علت ها، توجه آنچنان در خصوص ارائه خدمات به مردم محروم کالپوش صورت نگرفته و نیاز است که از برکات سفر رییس جمهور به استان سمنان، نصیبی نیز به این منطقه برسد تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه در بخش کالپوش موضوعات زیرساختی مهمترین مطالبات هستند، ابراز کرد: باید در این بخش توسعه تسریع شود و در این راستا مشکل آب شرب روستاها دارای اهمیت است امروز متأسفانه باید گفت آب شرب در تمام روستاهای کالپوش با مشکل روبرو است و برخی روستاها حتی یک ساعت آب شرب در روز دارند و 23 ساعت دیگر که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام روستاهای بخش کالپوش دچار مشکلات آب شرب هستند

تمام روستاهای بخش کالپوش دچار مشکلات آب شرب هستند