مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-03سياسي

مشکلات مسکن روستای حسین آباد کالپوش در تهران بررسی می شود


معاون توسعه روستایی ومناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکلات رانش زمین و مسکن کالپوش به رییس جمهور منعکس می شود، گفت: طی دو هفته آتی جلسه در تهران برای این امر برگزار خواهد شد.

- ، سیدامیرحسین مدنی شامگاه چهارشنبه در بازدید از روستاهای بخش کالپوش و در جمع مردم روستای حسین آباد به میزبانی مسجد جامع این روستا با بیان اینکه حضور در بین مردم اولویت دولت سیزدهم است چرا که مشکلات را می توان با دستورات ساده بین دستگاه ها رفع کرد، تاکید داشت: یکی از تأکیدات ویژه رییس جمهور در سفر به مناطق محروم و استان ها، به همین دلیل است زیرا می توان بسیاری از مشکلات را حتی بدون اعتبارات حل کرد.

وی با بیان اینکه این رویه تاکنون رخ نداده اما باید تغییر کند، افزود: اینکه یک دولت برود و دولتی بیاید و نظام جدیدی در بخش اداره کشور روی کار بیاید و کار را تفاوت دهد، یک شبه امکان پذیر نیست اما سعی داریم به این سمت حرکت کنیم، از سوی دیگر نیز باید گفت در بخش های اعتباری وضعیتی که کشور به آن دچار شده نشأت گرفته از مشکلات و مسائل مرتبط با کسری بودجه است.

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری با بیان اینکه در سال جاری رقم قابل توجهی از بودجه، کسری است و باید دولت بتواند این کشور را با همه ابعاد و مختصات و مشکلات اداره کند، گفت: این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مسکن روستای حسین آباد کالپوش در تهران بررسی می شود

مشکلات مسکن روستای حسین آباد کالپوش در تهران بررسی می شود