مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 16:152021-11-03سياسي

حل یک معضل چندین ساله در کنارک


فرمانداری کنارک طی دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت با همراهی استانداری، ستاد بازآفرینی کشور در وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی حاشیه نشینان چادران کنارک اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کنارک، روایت های رسمی، عقبه بزرگترین کنارک یعنی محله چادران را حدود 30 سال ذکر می کند و روایت های غیر رسمی آغاز چادرنشینی در چادران را به سال 1348 نسبت می دهند.

اما هر چه بوده 30 سال یا نیم قرن،سال به سال به تعداد حاشیه نشینان این محله افزوده و آسیب های و مشکلات شان هم به فراخور حاضران در این کپرها بیشتر و بیشتر شده است.

سیاست ها و برنامه های ساماندهی حاشیه نشینی شهرستان کنارک طی سال های گذشته همواره مطرح بود، اما در عمل توفیقی حاصل نشد تا اینکه در سال 1399 و در پی خواست و اجماعی ملی پرونده این معضل بزرگ اجتماعی برای همیشه بسته شد.

  حاشیه ای که روز به روز بزرگتر شد فرماندار کنارک در زمینه عقبه این معضل اجتماعی به خبرنگار فارس،گفت: یکی از آسیب های اجتماعی جدی در این شهرستان بحث حاشیه نشینی است و منطقه چادران هم مرکز این زندگی حاشیه نشینی بود.

حمیدالدین یوسفی، اظهار کرد: طی سه تا چهار دهه گذشته جمعیتی معادل 10 خانوار که عموما بی خانمان بودند به این منطقه آمدند اما طی چهار دهه این جمعیت به بیش از 300 خانوار افزایش پیدا کرد که همگی به امید خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل یک معضل چندین ساله در کنارک

حل یک معضل چندین ساله در کنارک