مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 14:252021-11-03اجتماعي

محورهای مواصلاتی کرمانشاه لغزنده است


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی استان، گفت: محورهای مواصلاتی کرمانشاه لغزنده است.

- ، کیخسرو دستغیب اظهار کرد: مواد مختلف روی جاده ها مانند گرد و خاک، روغن و گازوییل و… که بر اثر گرمای تابستان کاملاً خشک شده با اولین بارش های پاییزی احیا شده و راه ها را به شدت لغزنده می کند.

وی افزود: در این وضعیت رانندگان کرمانشاهی باید احتیاط کرده و سرعت را تا حدی که کاملاً بر خودرو تسلط داشته باشند پایین آورده و در جاده های پر پیچ و خم این توصیه دارای اهمیت بیشتری است زیرا جاده های لغزنده فرمان پذیری خودروها را کاهش داده و این موضوع سرپیچ ها بیشتر به چشم می آید.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در شرایط لغزندگی، فاصله توقف از حالت عادی بیشتر می شود و در چنین شرایطی برای تسلط بر اتومبیل باید فاصله خود را با اتومبیل جلویی بیشتر از حالت عادی تنظیم کرد و در ساعات اول بارندگی، لغزندگی به مراتب وضعیت بدتری دارد و احتمال تصادف بیشتر است در این شرایط رعایت سرعت مطمئنه اولویت بیشتری دارد.

دستغیب بیان کرد: به دلیل اینکه در جاده هایی که اولین باران پاییزی در آن باریده شده میزان سرعت وسایل نقلیه با احتمال لغزندگی نسبت مستقیم دارد پس رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی و اجتناب از عجله و شتاب در رانندگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای مواصلاتی کرمانشاه لغزنده است

محورهای مواصلاتی کرمانشاه لغزنده است