مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-03اقتصادي

کشت قراردادی گندم مسیری نو برای رونق تولید


معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: کشت قراردادی گندم راهی برای کمک به بهبود معیشت بهره برداران و رونق تولید است.

  - فرهاد شریفی چهارشنبه 12 آبان در حاشیه نشست آغازین طرح کشت قراردادی گندم که در شهرستان رستم برگزار شده بود، عنوان کرد: کشت قرادادی در خودکفایی گندم موثر است و می تواند از دغدغه بهره برداران برای تامین نهاده های کشاورزی مورد نیاز بکاهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، شریفی با بیان اینکه در کشت قراردادی گندم وجوه محصول تولیدی به موقع پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: این کار باعث می شود که اعتماد و اطمینان خاطر دو سویه بین کشاورز و متولیان امر کشاورزی حاصل شود.

به گفته شریفی، گندم یکی از کالاهای راهبردی اساسی و به عنوان قوت اصلی مردم جامعه به شمار می آید که ضرورت دارد با ارایه راهکارهای لازم و طرح های نوین، بیش از پیش نسبت به رونق تولید این محصول اهتمام ورزید.

او با اشاره به این موضوع که یکی از اهداف دولت در کشت قراردادی، توسعه بیمه محصولات کشاورزی خصوصا گندم است، خاطرنشان کرد: این کار می تواند بهره برداران را در مواقع بحرانی و وضعیت نامناسب اقلیمی در این سال های کم آبی و خشکسالی یاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت قراردادی گندم مسیری نو برای رونق تولید

کشت قراردادی گندم مسیری نو برای رونق تولید