مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-03فرهنگي

ضرورت توجه به پدیده های نوظهور در حوزه چاپ


جلسه معارفه و تکریم مدیران کل دفتر چاپ و نشر و دفتر مطالعات و برنامه ریزی های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چند روز پیش محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی علی اکبر ابراهیمی (را به جای مهرزاد دانش) و علی اکبر مرادیان را (به جای ابراهیم حیدری) به ترتیب به سمت مدیرکل دفتر چاپ و نشر و مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

یاسر احمدوند در مراسم تودیع و معارفه این مدیران که در روز چهارشنبه (12 آبان ماه) در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با تشکر از تلاش ها و فعالیت های مدیران پیشین و خیرمقدم به مدیران جدید گفت: بر اساس سخن معصوم هر کسی که دو روز از زندگی اش یکسان باشد، زیانکار است.

از این رو ضرورت دارد که همه ما هر روزمان متنوع باشد و این تغییر و تحولات نیز با نگاه گشایش کارها صورت گرفته است.

او با اشاره به این که همه ما در معرض قضاوت افراد، سازمان ها و فراتر از آن ها قضاوت الهی قرار داریم، تصریح کرد: امیدوارم روزی هم که ما مسئولیت خود را واگذار می کنیم، در محکمه عدل الهی سربلند باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به پدیده های نوظهور در حوزه چاپ

ضرورت توجه به پدیده های نوظهور در حوزه چاپ