مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-03اقتصادي

دلیل کمبود مرغ در اصفهان، اعتراض مرغداران بود/ قیمت به 31 هزار تومان رسید


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: از امروز قیمت مصوب مرغ در بازار اصفهان به 31 هزار تومان افزایش یافت.

- ایسنا/اصفهان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: از امروز قیمت مصوب مرغ در بازار اصفهان به 31 هزار تومان افزایش یافت.

حسین ایراندوست با اشاره به آخرین وضعیت بازار مرغ در اصفهان، اظهار کرد: امروز جلسه تنظیم بازار استان برای تصمیم گیری در زمینه قیمت مرغ تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس مباحث مطرح شده در این ستاد، پذیرفته شد که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف کننده به 31 هزار تومان اصلاح شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان کمبود مرغ نداریم، گفت: جوجه ریزی در استان اصفهان مناسب است به گونه ای که در مهر ماه امسال میزان جوجه روزی در استان یک میلیون قطعه بیش از سال گذشته بوده است و دلیل کمبود مرغ در اصفهان، اعتراض مرغداران بود.

وی با بیان اینکه طی چهار روز گذشته عرضه مرغ به دلیل اعتراض مرغداران نسبت به قیمت مرغ در استان اصفهان نسبت به دیگر استان ها، در بازار شاهد کمبود مرغ بودیم، افزود: این مشکل با اصلاح قیمت از امروز برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل کمبود مرغ در اصفهان، اعتراض مرغداران بود/ قیمت به 31 هزار تومان رسید

دلیل کمبود مرغ در اصفهان، اعتراض مرغداران بود/ قیمت به 31 هزار تومان رسید