مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-03سياسي

7 مطالبه نخبگان برتر دانشگاهی مدل «مدت معین نوین» نفت/ضرورت تعیین تکلیف نوع قرارداد


تعداد زیادی از نخبگانی که در آزمون وزارت نفت برای جذب در قالب مدت معین نوین شرکت کرده و بر حسب صلاحیت و شایستگی در آزمون پذیرش شده اند خواستار تسریع در روند استخدام در وزارت نفت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قرارداد مدت معین نوین یکی از قالب های جدید برای جذب نخبگان دانشگاهی در ، خواستار پیگیری خبرگزاری فارس درباره تکمیل و نهایی شدن حضورشان در وزارت نفت شده اند.

در این راستا خبرگزاری فارس در مصاحبه ای با سخنگوی منتخب نخبگان قرارداد مدت معین نوین جزییات ماجرا را از آنها جویا شد که به دلیل برخی ملاحظات از آوردن اسم مصاحبه شونده خودداری شده است.

مشروح این مصاحبه به شرح زیر است: *ماجرای جذب نخبگان دانشگاه های برتر ایران در وزارت نفت فارس: لطفا توضیح دهید ماجرای جذب مدت معین نوین از چه زمانی آغاز شد؟ و فارغ التحصیلانی که پیگیر این موضوع هستند چه مراحلی را برای حضور در وزارت نفت طی کرده اند؟ سخنگوی نخبگان: ماجرا از این قرار است که در تیر ماه سال 1398 اطلاعیه ای، تحت عنوان فراخوان تشکیل بانک اطلاعات فارغ التحصیلان دانشگاهی از سوی وزارت نفت در سایت ها، گروه ها، کانال های استخدامی و تخصصی مختلف و تابلو اعلانات دانشگاه ها به صورت عمومی انتشار یافت و از فارغ التحصیلان دانشگاهی جهت مدل جدیدی از استخدام در براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مطالبه نخبگان برتر دانشگاهی مدل «مدت معین نوین» نفت/ضرورت تعیین تکلیف نوع قرارداد

7 مطالبه نخبگان برتر دانشگاهی مدل «مدت معین نوین» نفت/ضرورت تعیین تکلیف نوع قرارداد