مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-03اجتماعي

شروع پلاک گذاری درختان شهر بندرعباس


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: شهروندان می توانند به منظور شناسایی، معرفی و حفاظت درختان قدیمی محل زندگی خود به پویش مردمی «سهم من در حفظ درختان کهنسال شهر» بپیوندند و ما را در راستای پلاک گذاری درختان شهر یاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی خادم ظهر امروز اظهار کرد: پویش مردمی سهم من در حفظ درختان کهنسال شهر، طرحی است که به وسیله آن از عموم شهروندان دعوت می شود، با شناسایی و معرفی درختان کهن محل زندگی خود، در حفظ و نگهداری از این سرمایه ها سهمی داشته باشند.

وی با اشاره به خصوصیات درختان کهنسالی که شامل این طرح مردمی می شوند، اذعان داشت: درختانی زنده و سالم با سن بالای 50 سال و یا محیط دور تنه بیش از 50 سانتی متر، درخت کهنسال محسوب می شوند.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس  با بیان اینکه به شهروندان فعال در این طرح، پس از اعلام نظر کارشناسان سازمان به قید قرعه  جوایزی اهدا می شود و همچنین به شهروندانی که کهنسال ترین درخت را معرفی نمایند نیز جوایزی دریافت می کنند، افزود: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه 137، تلفن پاسخگوی 24 ساعته ویا از طریق شماره تلفن 33757965 در این پویش شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع پلاک گذاری درختان شهر بندرعباس

شروع پلاک گذاری درختان شهر بندرعباس