مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-03اقتصادي

5 پروژه بزرگ سرمایه گذاری در توسعه معدن طبس طراحی شد


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه پنج پروژه بزرگ سرمایه گذاری در توسعه معدن طبس طراحی شده است، گفت: بالغ بر 500 هزار تن به ظرفیت تولیدی کنستانتره زغال سنگ افزوده خواهد شد و خراسان جنوبی، - در اولویت برنامه های توسعه ای سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد.

میرهاشم موسوی، امروز چهارشنبه 12 آبان در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: خراسان جنوبی را با توجه به موقعیت و شرایطی که دارد، استانی شایسته برای سرمایه گذاری می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تأکید کرد: ظرفیت های این استان در اقتصاد ملی و در آینده کشور بسیار حائز اهمیت هستند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با اشاره به محدودیت منابع مالی و دیگر مشکلات حاکم بر این حوزه، گفت: با همه این ها اساس کار را در تأمین اجتماعی بر سه محور تحول، عدالت و اعتماد گذاشتیم.

موسوی با بیان این که در تأمین اجتماعی، رویکردی متحولانه و تحول خواهانه را پیش گرفته ایم، اظهار کرد: با عنایت به این که عدالت از اهداف نظام جمهوری اسلامی است لذا جهت تحولی که در سازمان درنظر گرفته ایم، همین موضوع عدالت محوری است.

وی تأکید کرد: در همین راستا سفر به استان های کم برخوردار که در برخی بخش ها مورد غفلت قرار گرفته اند، در اولویت برنامه ها قرار گرفته تا برخی اقدامات را در این مناطق با قید فوریت انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه بزرگ سرمایه گذاری در توسعه معدن طبس طراحی شد

5 پروژه بزرگ سرمایه گذاری در توسعه معدن طبس طراحی شد