مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-03سياسي

برپایی نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «افول شیطان بزرگ» در یزد


به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نمایشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع «افول شیطان بزرگ» در پایگاه اطلاع رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد دایر شد.

- برپایی نمایشگاه مجازی آثار تجسمی افول شیطان بزرگ در یزد ایسنا/یزد به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نمایشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع افول شیطان بزرگ در پایگاه اطلاع رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد دایر شد.

محمدصادق کوچک زاده رییس حوزه هنری یزد با بیان این که هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا در حال فروپاشی و نابودی است، گفت: به مناسبت یوم الله 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، مجموعه آثار تجسمی با عنوان افول شیطان بزرگ در پایگاه اطلاع رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی افزود: در این نمایشگاه مجازی 20 پوستر منتخب که به همت هنرمندان و طراحان گرافیک کشور با موضوع 13 آبان و استکبار ستیزی خلق شده اند، به تماشا گذاشته شده است.

این مسئول هدف از برپایی نمایشگاه را نمایان ساختن هویت پلید و اهریمنی شیطان بزرگ با استفاده از زبان هنر و انتقال و انتشار آن در بین جوامع برشمرد و تصریح کرد: هنر بهترین و مؤثرترین شیوه برای روشنگری و آگاهی‍ بخشی به ملت ها و نشان دادن اهداف شوم، شرارت ها و خباثت های آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذنابش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «افول شیطان بزرگ» در یزد

برپایی نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «افول شیطان بزرگ» در یزد