مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-03سياسي

امروز خط مقدم مقابله با استکبار، فضای مجازی است


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بر اهمیت حضور در فضای مجازی تاکید و ابراز کرد: امروز خط مقدم مقابله با استکبار، فضای مجازی است.

- ، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در مراسم افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج در هرمزگان اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب و ارزشمند در قالب رویداد بزرگ مجازی هم زمان در سراسر کشور و همچنین در استان هرمزگان شکل گرفته است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم در جهت تولید محتوای ارزشی گام موثری برداشته شود، عنوان کرد: نقش فضای مجازی بر هیچکس پوشیده نیست، مقام عظمای ولایت فرموده اند اگر من در این کشور مسئولیتی نداشتم حتماً مسئولیت فضای مجازی را برعهده می گرفتم و این مهم نقش فضای مجازی در جامعه را می رساند.

سالاری با بیان اینکه امروز در دل تهدیدات فضای مجازی، فرصت هایی نیز وجود دارد و امروز خط مقدم مقابله با استکبار، فضای مجازی است، تصریح کرد: امروز فضای مجازی ظرفیت و فرصت خوبی است که باهنر و کار ارزشمند می تواند بهترین بستر برای تحقق و صدور ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز می توانیم با استفاده از بستر فضای مجازی ارزش های توسعه انقلاب اسلامی را مخابره کنیم، تصریح کرد: فضای مجازی بهترین فرصت برای بسیجیان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز خط مقدم مقابله با استکبار، فضای مجازی است

امروز خط مقدم مقابله با استکبار، فضای مجازی است