مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-03سياسي

تمدن نوین اسلامی جز با همکاری شیعه و سنی محقق نمی شود


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: تمدن نوین اسلامی جز با همکاری شیعه و سنی محقق نمی شود بنابراین علما و دانشگاهیان نقش موثری در تحقق این مساله دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری در نشست با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان که در دفتر امام جمعه زاهدان برگزار شد اظهار داشت: به حق شیعه و سنی در این استان پهناور وحدت و انسجام بسیار خوبی دارند که باید از این فرصت در جهت گسترش مبانی اسلامی به سایر کشورها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: متأسفانه در چهل سال گذشته سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان به خوبی انجام نشده و در چهل سال در پیش رو باید برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بر روی این استان و رشد شاخص های توسعه ای آن از سوی مسؤولان انجام شود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: برنامه ریزی در زمینه رفع فقر در سیستان و بلوچستان از سوی برخی از مسؤولان به خوبی انجام نشده که البته بخشی از این فقر به فقر نیروی انسانی این استان برمی گردد.

وی ادامه داد: برای رفع فقر نیروی انسانی در سیستان و بلوچستان باید از سوی مسؤولان برنامه ریزی جامع تری انجام شود زیرا در این حالت استان به توسعه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن نوین اسلامی جز با همکاری شیعه و سنی محقق نمی شود

تمدن نوین اسلامی جز با همکاری شیعه و سنی محقق نمی شود