مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-03اقتصادي

پتانسیل های استان بوشهر در زمینه خرما و آبزیان تقویت شود


تشکیل شرکت تعاونی های فراگیر ملی با توجه پتانسیل های استان در زمینه خرما و آبزیان در بوشهر ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر پورکبگانی صبح چهارشنبه در نشست اعضای شورا با اعضای کارگروه حمایت از تولیدات داخلی استان بوشهر اظهار داشت: شورای شهر بوشهر از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در حوزه اشتغال و مسائل اجتماعی در توان خود حمایت می کند.

وی اضافه کرد: شورا جز در حوزه سرمایه گذاری که نگاه به درآمد پایدار دارد در سایر موارد نگاه درآمدزا ندارد و در کمیسیون بهداشت و سلامت شورا به دنبال ارتقا سلامت شهروندان در کمیسیون فرهنگی ایجاد زیرساخت های فرهنگی و توجه به مسائل فرهنگی و در کمیسیون عمران ایجاد عمران شهری در جهت رفاه و آسایش شهروندان هستیم.

پورکبگانی خاطر نشان کرد: ایجاد شرکت تعاونی فراگیر ملی که از ایده های آیت الله شاه آبادی بوده و در دنیا نمونه آن در ایالت باسک اسپانیا ایجاد شده با توجه به ظرفیت های بسیار خوب استان در حوزه خرما و آبزیان می تواند تأثیر گذار باشد و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: مرکز پژوهش ها و کمیسیون های شورا پذیرای دیدگاه ها و ایده های دوستان هستند و ما در مدیریت شهری قطعاً از تسهیل امور تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در حمایت از فعالیت های اقتصادی شهروندان به ویژه جوانان و بانوان در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل های استان بوشهر در زمینه خرما و آبزیان تقویت شود

پتانسیل های استان بوشهر در زمینه خرما و آبزیان تقویت شود