مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-03اقتصادي

اتمام طرح جامع پدافند غیرعامل در گیلان/ لزوم توجه به سواد پدافند غیرعامل


معاون امور آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در سطح گیلان طرح جامع پدافند غیرعامل به اتمام رسیده است، گفت: هم اکنون وقت آن رسیده تا به اجرا، - ایسنا/گیلان معاون امور آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در سطح گیلان طرح جامع پدافند غیرعامل به اتمام رسیده است، گفت: هم اکنون وقت آن رسیده تا به اجرا، پیاده سازی و نهادینه کردن این اصول و ملاحظات در استان بپردازیم.

رضا کلهر در آیین افتتاح پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای انزلی و املش در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همه ساله از هشت آبان به مدت یک هفته با عنوان هفته نکوداشت پدافند غیرعامل در سطح کشور داریم، اظهار کرد: در سطح استان گیلان طرح جامع پدافند غیرعامل به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ها و کارگروه های مختلف 12گانه اعم از کارگروه آب، برق، IT، بهداشت و درمان و سایر حوزه ها مباحث مربوط به بیولوژیک و زیستی بیش از 200 طرح عملیاتی استخراج شده، افزود: به نظر می رسد هم اکنون وقت آن رسیده تا به اجرا، پیاده سازی و نهادینه کردن این اصول، الزامات و ملاحظات در استان گیلان بپردازیم.

معاون امور آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه امروز با حضور استاندار دو پروژه مستخرج از طرح جامع پدافند غیر عامل گیلان افتت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح جامع پدافند غیرعامل در گیلان/ لزوم توجه به سواد پدافند غیرعامل

اتمام طرح جامع پدافند غیرعامل در گیلان/ لزوم توجه به سواد پدافند غیرعامل