مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-03سياسي

جاده های کوار امن نیست/بیمارستان مطالبه مردمی ست


عضو شورای اسلامی شهر کوار در استان فارس با بیان اینکه، امن نبودن اغلب جاده های دسترسی خصوصا محورهای روستایی، از معضلات این منطقه است، وقوع حوادث متعدد و فوت شمار قابل توجهی از شهروندان را موضوعی تکراری برای مردم کوار دانست.

- سید حامد حسینی در گفت و گو با ایسنا، گفت: علاوه بر مشکلاتی که محورهای اصلی منتهی به کوار دارد، جاده دسترسی فرمشگان-کوار، به واسطه نداشتن شاخص های مهندسی و فقدان ایمنی مناسب، به شکل مستمر، قربانی می گیرد.

او با یادآوری اینکه تنها طی روز دهم آبان، حوادث جاده ای در محور یاد شده، سه قربانی گرفته است، گفت: امروز(چهارشنبه 12 آبان) تیمی برای بررسی وضعیت این جاده به شهرستان سفر کرده است.

حسینی با بیان اینکه محور فرمشگان به کوار، چند دهه قبل احداث شده است، گفت: این مسیر یک جاده مال رو بوده که بدون تغییر و اصلاح مهندسی، به جاده دسترسی تبدیل و آسفالت شده است و به همین دلیل، مدام شاهد حوادثی نظیر واژگونی و تصادفات رخ به رخ هستیم.

او همچنین سایر محورهای فرعی و روستایی این شهرستان را نیز فاقد استانداردهای مناسب ایمنی جاده ای دانست و گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک جاده ای و تردد خودروهای سنگین، باید فکری اساسی برای ارتقاء ایمنی با هدف کاهش حوادث و تبعات ناشی از حوادث جاده ای، کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کوار امن نیست/بیمارستان مطالبه مردمی ست

جاده های کوار امن نیست/بیمارستان مطالبه مردمی ست