مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-03اقتصادي

رفع مشکل 10 ساله یک مجتمع تولیدی در ابرکوه


مشکل 10 ساله مدیران یک مجتمع تولیدی در ابرکوه با سهام دارن به دنبال طرح در ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد برطرف شد.

- غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان یزد در حاشیه این جلسه، اظهار کرد: یک اختلاف بین مالکان سابق و جدید این مجموعه طی سال ها لاینحل مانده بود که این مسئله باعث شده بود مشکل سهامداران نیز باقی بماند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد سهام 109 نفر از سهامداران طی چند روز آینده واگذار شود و سهام 30 نفر باقی مانده نیز طی انجام امور مرتبط و رعایت سلسله مراتب، ظرف دو ماه به صورت نهایی منتقل شود.

این مقام قضایی با اشاره به راه اندازی دو خط تولیدی این مجتمع، تصریح کرد: زیرساخت لازم برای راه اندازی 12 خط تولیدی و ایجاد اشتغال مستقیم تا حدود یک هزار نفر در این مجتمع تولیدی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عموومی دادگستری یزد، دهشیری به طرح مشکلات چندین شرکت صنعتی، تولیدی و گلخانه ای در ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان که به میزبانی شهرستان ابرکوه برگزار شد، اشاره و خاطرنشان کرد: با دعوت از بانک های عامل، آب منطقه ای استان و منابع طبیعی، مشکلات 11 واحد دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات خوبی در حمایت از تولید و اشتغال صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 10 ساله یک مجتمع تولیدی در ابرکوه

رفع مشکل 10 ساله یک مجتمع تولیدی در ابرکوه