مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-03پزشكي

تغییر رنگ بندی کرونایی در تعدادی از شهرستان های سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اساس آخرین بروزرسانی سامانه ماسک در تاریخ 12 آبان ماه 1400، وضعیت رنگ بندی شهرستان زاهدان زرد و وضعیت شهرستان ایرانشهر نارنجی اعلام شد.

- سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس  در زاهدان اظهار کرد: بدنبال افزایش روند بیماری کرونا در روزهای اخیر، رنگ بندی کرونایی در تعدادی از شهرستان های سیستان و بلوچستان تغییر کرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان زابل نیز از لحاظ احتمال خطر ابتلاء به کرونا همچنان قرمز است گفت: در حال حاضر علاوه بر شهرستان زاهدان شهرستان های زهک، هیرمند، نیمروز، میرجاوه، تفتان، خاش، گلشن، سراوان و سرباز از لحاظ کرونا زرد و وضعیت 14 شهرستان باقیمانده نیز همچنان آبی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در سطح فردی را در هر شرایط رنگ بندی کرونا لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: رنگ بندی های کرونایی صرفا دستورالعملی برای مسئولین و دستگاه های اجرایی است که مجری دستورالعمل های بهداشتی هستند.

به گفته هاشمی شهری فعالیت همه ادارات دولتی در همه شرایط رنگ بندی کرونایی منوط به فراهم آوردن شرایط ایمن از قبیل الزام به استفاده از ماسک برای تمام کارکنان و مراجعان، نظارت بر تهویه مناسب هوا، فراهم کردن امکان شستشوی دست برای همه کارکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رنگ بندی کرونایی در تعدادی از شهرستان های سیستان و بلوچستان

تغییر رنگ بندی کرونایی در تعدادی از شهرستان های سیستان و بلوچستان