مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-03اجتماعي

زنگ استکبار ستیزی در مدارس آذربایجان شرقی به صدا درآمد


زنگ استکبار ستیزی و یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در سالن ورزشی دبستان منیر باسمنج ناحیه 4 تبریز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به صدا درآمد.

- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مراسم ویژه زنگ استکبارستیزی با بیان این که برای پرواز کردن دو بال علم و ایمان نیاز است، افزود: علم آموختنی و ایمان گرفتنی است، شهدا این فعل را در عمل نشان دادند و درسی ماندگار به ما دادند.

جعفر پاشایی با بیان اینکه هر کشوری با اسطوره ها و آرمانهای خود پابرجاست، گفت: شهدا حقیقت های همیشه جاوید و اسطوره ی بی بدیل ایران اسلامی هستند.

امام جمعه باسمنج نیز در این آیین اظهار کرد: تنها انقلاب توحیدی در زمان غیبت امام عصر همانا انقلاب اسلامی ایران بود و این انقلاب بی نظیر در تمامی ابعاد بی مثال و بی مانند بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی ادامه داد: امام راحل با تلاش و درایت خود و همچنین همراهی مردم فهیم ایران اسلامی، تمامی معادلات طاغوت و استکبار را برهم زد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی را می توان مبانی استکبار ستیزی در دنیا معرفی کرد، گفت: این فرهنگ در متن رسالت مقدس انبیا بویژه پیامبر عظیم الشان اسلام بوده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ استکبار ستیزی را امام راحل دوباره احیاء کرد، یادآور شد: طی قراردادهای ننگین کاپیتولاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ استکبار ستیزی در مدارس آذربایجان شرقی به صدا درآمد

زنگ استکبار ستیزی در مدارس آذربایجان شرقی به صدا درآمد