مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-03سياسي

بیم عیان دشمن از اعجاز فرهنگ شهادت/سلب امنیت هدف استکبار است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به بین دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت گفت: هدف اصلی دشمن برای خدشه دار کردن نام نظام جمهوری اسلامی ایران سلب امنیت از ملت آن است.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به بین دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت گفت: هدف اصلی دشمن برای خدشه دار کردن نام نظام جمهوری اسلامی ایران سلب امنیت از ملت آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای والامقام عملیات والفجر 4 د ر اردبیل اظهار کرد: استکبار جهانی از معجزه فرهنگ شهادت اطلاعی ندارد و اگر هم به حقیقت این موضوع پی برده در وارونه جلوه دادن این فرهنگ مقدس پا پیش گذاشته است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در 43 سال عمر با برکت خود مرهون تفکر و اندیشه والای امام و رهبر معظم انقلاب، مکتب عاشورایی ایثار، جهاد و شهادت و همچنین حضور مردم در صحنه های مختلف است که به قوام و انسجام این کشور صلابتی دو چندان بخشیده است.

محمدی اصل گفت: در شکستن این ابهت دشمنان با حربه های مختلف وارد شدند ولی همه تلاش جمعی استکبار جهانی در این سال ها بر این بوده تا با یک جنگ نرم و ساختارشکنی در نظام جمهوری اسلامی ایران بتوانند کشورمان را به نقطه تسلیم و تزلزل بکشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم عیان دشمن از اعجاز فرهنگ شهادت/سلب امنیت هدف استکبار است

بیم عیان دشمن از اعجاز فرهنگ شهادت/سلب امنیت هدف استکبار است