مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-03سياسي

مشکلات با پشت میزنشینی حل نمی شود/ حل مسائل؛ نیازمند مدیریت میدانی و عملیاتی


حل مسائل استان، مدیریت در صحنه و عملیاتی نیاز دارد و با پشت میزنشینی نمی توان پاسخگوی مشکلات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری خراسان جنوبی، اظهار داشت: بیش از یک سال و نیم است که بیماری کرونا محدودیت هایی در ارائه خدمات ایجاد کرده و در شرایط فعلی که دورکاری ها لغو شده، مدیران باید کاستی ها را جبران کنند.

وی با تأکید بر نظم و انضباط اداری و جدیت مدیران در مسائل اجرایی استان، بیان داشت: ابتدای سال از همه مدیران برنامه عملیاتی خواستیم و سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم این برنامه ها را به شکل مجلد گردآوری کرده، انتظار ما از مدیران دستگاه های اجرایی این است که اجرای دقیق این برنامه ها را مدنظر داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نتایج ارزیابی ها و اینکه برخی دستگاه ها حرکت جهادی و عملیاتی ندارند، اظهار داشت: تأکید ما بر انجام کار عملیاتی و میدانی است، مردم اگر افعال ببینند ناراحت می شوند.

ریل گذاری برای فعالیت های توسعه ای ملانوری اضافه کرد: ارزیابی های پایان سال دستگاه ها بر اساس پیشرفت همین برنامه عملیاتی و اقدامات دستگاه ها در راستای تحقق شعار سال و سیاست های برای فعالیت های توسعه ای استان و اقدام مؤثری در شکستن بروکراسی های اداری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات با پشت میزنشینی حل نمی شود/ حل مسائل؛ نیازمند مدیریت میدانی و عملیاتی

مشکلات با پشت میزنشینی حل نمی شود/ حل مسائل؛ نیازمند مدیریت میدانی و عملیاتی