مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-03سياسي

آغاز مرحله استانی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مشهد


مرحله استانی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) در مشهد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد فرمانده سپاه امام رضا(ع) در مراسم مرحله استانی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال یا باید قدرتمند شویم یا اراده دشمن را بپذیریم، خاطرنشان کرد: نگاه رهبران انقلاب، بسیج و آحاد مردم این است که در مقابل دشمن قدرتمند باشیم و به برکت همین اراده، قدرت برتر منطقه هستیم و بر اثر همین روحیه استکبارستیزی خروج آمریکا از منطقه شکل گرفت.

وی ضمن اشارره به  آمادگی نظامی کشور و حضور مقتدرانه مردم در صحنه تصریح کرد: آمریکا اجازه نخواهد یافت که از راه نظامی و سخت افزاری با ما مقابله کند بنابراین از راه جنگ نرم سراغ ایمان، معرفت و ارکان اصلی انقلاب و مردم آمده و تلاش می کند در این جنگ فرصت ها را تبدیل به تهدید کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) جوانان را فرصتهایی دانست که دشمن با روش های حساب شده و دقیق می خواهد شخصیت و روان آنان را به مخاطره بیندازد.

غیاثی افزود: یکی از راه های ورود دشمن فضای مجازی است که اگر در مقابل آن برنامه نداشته باشیم صدمات جبران ناپذیری وارد می شود؛ بنابراین باید در مقابل دشمن برنامه هدفمند، اقناعی و ایجابی داشته باشیم و در این راه ظرفیتهای بسیاری داریم که باید ساماندهی شود؛ به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله استانی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مشهد

آغاز مرحله استانی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مشهد