مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-03اقتصادي

آخرین جزییات از آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک/ چشمه های پل گپ بازسازی می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: چند روز پیش جلسه ی با معاون عمرانی استانداری لرستان و نماینده نهاد ریاست جمهوری داشتیم و مبالغی را پیشنهاد و مصوب کردیم تا کاهش ارزش پول پرداختی به سپاه جبران کند و حداکثر ظرف یکسال پادگان را تخلیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید امین قاسمی در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره اقدامات انجام شده در خصوص آزاد سازی حریم نقدی و اسناد خزانه اسلامی به سپاه پرداخت شد.

قاسمی با اشاره به اینکه ما ردیف مستقل برای تملک عرصه قلعه فلک الافلاک گرفتیم، گفت: کل توافق اولیه به سپاه پرداخت شده است، اما با توجه  به افزایش نرخ تورم در سال 97 و 98 سپاه مدعی است که ارزش پول کاهش پیدا کرده و نمی توان با مبلغ پرداخت شده پادگان خریداری کرد، قطعا این ادعا درست است و ما موظف هستیم شرایط را برای خرید پادگانی در شان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان مهیا کنیم.

وی تاکیدکرد: چند روز پیش جلسه ی  با معاون عمرانی استانداری لرستان  و نماینده نهاد ریاست جمهوری داشتیم و مبالغی را پیشنهاد و مصوب کردیم تا کاهش ارزش پول پرداختی به سپاه جبران کند و حداکثر ظرف یکسال پادگان را تخلیه کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: علاوه بر مبلغ پرداختی به سپاه 14 میلیارد تومان به ارتش و 33 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک/ چشمه های پل گپ بازسازی می شوند

آخرین جزییات از آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک/ چشمه های پل گپ بازسازی می شوند