مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-03سياسي

دشتی: مجلس برای رفع شایعات گازی دریای خزر از مسئولان وزارت خارجه دعوت کند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از هیات رییسه خواست که برای پایان یافتن شایعات در خصوص جلوگیری روسیه از برداشت گاز از میدان های گازی دریای خزر از مسئولان وزارت خارجه برای ارائه توضیح دعوت کند.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از هیات رییسه خواست که برای پایان یافتن شایعات در خصوص جلوگیری روسیه از برداشت گاز از میدان های گازی دریای خزر از مسئولان وزارت خارجه برای ارائه توضیح دعوت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: موضوع با اهمیت نظام حقوقی دریای خزر پس از فروپاشی شوروی، اهمیت بیشتری پیدا کرده است، از هیات رییسه مجلس می خواهم تا از مسئولان وزارت خارجه دعوت کن تا در رابطه با رژیم حقوقی دریای خزر که لایحه موافقت نامه آن در رابطه با همکاری اقتصادی تجاری بین دولت های ساحلی خزر امروز در مجلس تصویب شد، توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کنند.

وی افزود: مجلس با دعوت از مسئولان وزارت خارجه به شایعات درباره جلوگیری روسیه از برداشت گاز از میدان های گازی دریای خزر که بر سر زبان ها افتاده، پایان دهد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشتی: مجلس برای رفع شایعات گازی دریای خزر از مسئولان وزارت خارجه دعوت کند

دشتی: مجلس برای رفع شایعات گازی دریای خزر از مسئولان وزارت خارجه دعوت کند