مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-03سياسي

درآمد سرانه مردم 37 درصد کم شده است


نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: دولت سیزدهم در شرایطی زمام امور قوه مجریه را در دست گرفت که میانگین رشد اقتصادی کشور بر اساس گزارش رسمی مرکز پژوهش مجلس از سال 91 تا 98 صفر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمود عباس زاده مشکینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 12 آبان ماه) مجلس با اشاره به در پیش بودن سالروز 13 آبان گفت: مبارزه با استکبار جهانی ایجاب می کند، توطئه و جهت توطئه و فشار دشمن را بشناسیم و کارکرد و عملکرد و اقدامات و تصمیمات خودمان را در مقابل آن تعبیه کنیم.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم در شرایطی زمام امور قوه مجریه را در دست گرفت که میانگین رشد اقتصادی کشور بر اساس گزارش رسمی مرکز پژوهش مجلس از سال 91 تا 98 صفر بوده است.

اقتصاد ایران در این دهه 4.

1 درصد کوچک شده است.

وی ادامه داد: در همین دوره با توجه به رشد جمعیت درآمد سرانه در سال 1400 نسبت به 1390 به میزان 37 درصد کاهش یافته است و این یعنی اینکه ظرفیت رفاهی خانواده ها به همان اندازه کم شده است.

عباس زاده مشکینی خاطرنشان کرد: نرخ فقر مطلق، در سال 97 به میزان 18.

5 درصد بوده است که افزایش 3.

5 درصدی نسبت به سال های قبل را نشان می دهد و این یعنی اینکه 3 میلیون نفر دیگر از شهروندانمان در این چند سال دچار فقر مطلق شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد سرانه مردم 37 درصد کم شده است

درآمد سرانه مردم 37 درصد کم شده است