مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-03اقتصادي

زمینه های همکاری جهاد دانشگاهی قم و شرکت شهرک های صنعتی استان قم بررسی شد


در نشستی که با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان قم و معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان قم و مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال (ستفا) جهاد دانشگاهی قم برگزار شد زمینه همکاری های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/قم در نشستی که با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان قم و معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان قم و مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال (ستفا) جهاد دانشگاهی قم برگزار شد زمینه همکاری های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای نشست دکتر محمد حیدری رییس این واحد به معرفی فعالیت های جهاد دانشگاهی پرداخت و گفت: بخش های سلامت و درمانی در جهاد پیشرفت بسیار چشمگیری داشته اند امروزه درمان ناباروری و بسیار حائز اهمیت می باشد و تکنیک متعدد درمانی در جهاد دانشگاهی قم وجود دارد و اعضای شرکت شهرک های صنعتی استان قم می توانتد از این خدمات درمانی در استان قم استفاده نمایند.

حیدری افزود: در حوزه آموزش و توانمندسازی نیز در جهاد دانشگاهی قم ظرفیت های بالایی وجود دارد و این حوزه نیز می تواند همکاری های مشترکی صورت پذیرد و دوره های مهارتی و تخصصی و پیشرفته ای در جهت توانمندسازی اعضای شرکت شهرک های صنعتی به صورت مشترک برگزار نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های همکاری جهاد دانشگاهی قم و شرکت شهرک های صنعتی استان قم بررسی شد

زمینه های همکاری جهاد دانشگاهی قم و شرکت شهرک های صنعتی استان قم بررسی شد