مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-03سياسي

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان آغاز شد


رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان صبح روز چهارشنبه با رمز یا فاطمه الزهرا(س) آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال جهانی می تواند منشأ اثر باشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: اگر این همگرایی بوجود آید و بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر عمل منطقی و معقول با پرهیز از خنثی همدیگر  وارد میدان شویم، در عرصه جهانی تاثیرگذار خواهی بود و می توانیم در جنگ اراده ها، اراده خود را بر اراده استکبار جانی تحمیل کنیم.

وی اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، طرفداران و هوادارانی دارد که با استفاده از ظرفیت ها می توانیم همراهی بیشتری در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

فدا تصریح کرد: استفاده از تولیدات این مجموعه در صدا و سیمای مرکز اصفهان از دیگر ثمرات این رویدادها و ظرفیت رسانه ای است، کما اینکه مسؤولان اعلام کرده اند که از محتوای خوب در صدا و سیما بهره برداری خواهند کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان تاکید کرد: همانطوری که شهدا در سختی ها همواره با ذکر و دعا و کمک گرفتن از خدا بر مشکلات غلبه می کردند، لازم است جوانان انقلابی و مؤمن نیز در این جنگ اراده ها با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان آغاز شد

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان آغاز شد