مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-03حوادث

افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در فارس


فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که از ابتدای امسال تا اول آبان، 51 باند شناسایی و بالغ بر 40 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده و گفت: نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

- سردار رهام بخش حبیبی چهارشنبه 12 آبان در یک کنفرانس خبری به تشریح عملکرد پلیس فارس پرداخت و به کشفیات مواد مخدر توسط پلیس استان در این بازه زمانی هفت ماه گذشته اشاره و عنوان کرد: در ارتباط با انهدام باندها و دستگیری قاچاقچیان موادمخدر، 606 دستگاه خودرو به همراه 99 دستگاه موتورسیکلت توقیف و 8047 متهم شامل قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده، خرده فروش و.

نیز دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: تا پایان مهرماه امسال 2158 معتاد متجاهر در استان دستگیر و تحویل مراکز بازپروری و درمان شده اند و همچنین بیش از 79 هزار عدد انواع قرص های غیرمجاز کشف و ضبط و شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: در حوزه کالای قاچاق نیز 362 میلیارد تومان کشفیات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی فارس، نوع کالاهای قاچاق کشف شده را شامل؛ پوشاک، سیگار، لوازم خانگی، تلفن همراه، لاستیک، مواد خوراکی، کفش و کالاهای سلامت محور اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک هزار و 444 دستگاه خودرو توقیف و یکهزار و 848 متهم دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در فارس

افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در فارس