مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-03اجتماعي

کلید محدود کردن آلودگی مدیریت مصرف منابع حیاتی است


اولین گروه کاری محیط زیست در سال 1400 با موضوع هماهنگی، پیشگیری و مدیریت پدیده گرد و غبار به ریاست و دبیری حفاظت محیط زیست البرز تشکیل شد.

- نخستین گروه کاری محیط زیست در سال جاری که یکی از چهار گروه کاری ذیل کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان است با هدف بررسی آیین نامه هماهنگی، پیشگیری و مدیریت پدیده گرد و غبار (موضوع مصوبه مورخ 12/3/1400 هیات وزیران) و با پنج دستورکار تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه حمیدرضا لشگری معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست البرز به بیان کلیاتی در خصوص جایگاه گروه کاری محیط زیست و مواد آیین نامه و تکالیف تعیین شده دستگاه ها پرداخت و خواستار ارائه برنامه های مدون از اعضای گروه کاری در ارتباط با پیشگیری و مدیریت پدیده گرد و غبار در استان به عنوان نمایندگان دستگاه های ذیربط در چارچوب آیین نامه ابلاغی هیئت وزیران شد.

لشگری اضافه کرد: پیشنهاد شفاف این جلسه جهت طرح و تایید در کارگروه زیربنایی، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منعکس خواهد شد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: کلید محدود کردن آلودگی و تخریب، مدیریت مصرف منابع حیاتی با ارزش موجود است که امید است همه دستگاه های دولتی و آحاد مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید محدود کردن آلودگی مدیریت مصرف منابع حیاتی است

کلید محدود کردن آلودگی مدیریت مصرف منابع حیاتی است