مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-03اقتصادي

صرفه جویی در مصرف آب بدون آسیب به درآمد مردم امکان پذیر است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: درحالی که جمعیت استان در حال رشد است و به دنبال آن نیاز آبی افزایش می یابد، میزان آب در دسترس ما تغییری نمی کند و این مسئله اهمیت توجه به صرفه جویی در مصرف آب را نشان می دهد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: درحالی که جمعیت استان در حال رشد است و به دنبال آن نیاز آبی افزایش می یابد، میزان آب در دسترس ما تغییری نمی کند و این مسئله اهمیت توجه به صرفه جویی در مصرف آب را نشان می دهد.

سید محسن حسینی اظهار کرد: می توان با مدیریت صحیح در مصرف آب علاوه بر حفظ معیشت، بدون آسیب زدن به درآمدهای مردم و با شناسایی و اجرای طرح ها و راهکارهای مناسب، در مصرف این ماده حیاتی صرفه جویی کرد.

وی افزود: در سال آبی گذشته 29 درصد کاهش بارش باران و نزدیک به 2 درجه افزایش دما در سطح استان داشتیم این امر باعث شد رودخانه استان حدود 40 تا 80 درصد کمبود آب و در بخش آب های زیرزمینی 20 درصد کاهش پیدا کرده است.

حسینی بیان کرد: در استان گلستان 86 درصد منابع آب های زیرزمینی در بخش کشاورزی، 2 درصد در حوزه صنعت و 12 درصد آن نیز به مصارف شرب و بهداشت می رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در خصوص تدابیر این شرکت در صرفه جویی بخش کشاورزی، گفت: ما در این راه در اولین گام به دنبال ترویج و آموزش عمومی، بعد به دنبال استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی در مصرف آب بدون آسیب به درآمد مردم امکان پذیر است

صرفه جویی در مصرف آب بدون آسیب به درآمد مردم امکان پذیر است