مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-03حوادث

تصادف در محور خلعت آباد به کبودراهنگ یک کشته بر جا گذاشت


در 24 ساعت گذشته انحراف به چپ یک دستگاه سمند در محور فرعی خلعت آباد به کبودراهنگ باعث فوت یکی از سرنشینان که خانوم 30 ساله ای بود، - ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان گفت: در 24 ساعت گذشته انحراف به چپ یک دستگاه سمند در محور فرعی خلعت آباد به کبودراهنگ باعث فوت یکی از سرنشینان که خانوم 30 ساله ای بود، شد.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این حادثه در ورودی روستای پرورق اتفاق افتاده است، اظهار کرد: محور فرعی خلعت آباد به کبودراهنگ یکی از فرعی های پر حادثه استان محسوب می شود و تردد در این مسیر زیاد است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته نیز شاهد یک حادثه فوتی دیگر در این مسیر بودیم، افزود: علت این حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده گزارش شد و علاوه بر اینکه این مسیر پر تردد و حادثه خیز است متأسفانه بعضی از رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند.

عزیزی با اعلام اینکه در حال حاضر جاده های همدان به ویژه شمال و غرب استان بارانی و سطح جاده ها نیز لغزنده است، خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می کنیم در صورت امکان در ساعات ابتدایی بارش در جاده ها تردد نکنند.

رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: هموطنان در صورت لزوم تردد در جاده ها در روزهای بارانی حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا از بروز حوادث جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در محور خلعت آباد به کبودراهنگ یک کشته بر جا گذاشت

تصادف در محور خلعت آباد به کبودراهنگ یک کشته بر جا گذاشت