مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-03اقتصادي

هدف گذاری صادرات 700 میلیون دلاری محصولات غیرنفتی در گیلان


رییس سازمان صمت هدف گذاری دولت در گیلان را صادرات 700 میلیون دلاری محصولات غیرنفتی به کشورهای همسایه دانست و گفت: تاکنون 593 هزار تن کالای غیرنفتی به ارزش بیش از 361 میلیون دلار از گیلان به خارج از کشور صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش صادرات محصولات غیرنفتی همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است، اظهار کرد: وابستگی بودجه به نفت یک آفت برای کشور بوده و به این منظور مقام معظم رهبری در طی سالیان گذشته همواره تاکید بسیار زیادی به افزایش صادرات محصولات غیرنفتی به دیگر کشورهای منطقه داشتند.

وی با اشاره به افزایش 11 درصدی صادرات محصولات غیرنفتی در گیلان گفت: گیلان به دلیل ارتباط با کشورهای حاشیه خزر و عضویت در اتحادیه اوراسیا دارای ظرفیت خوبی به لحاظ صادرات محصولات غیرنفتی است و تاکنون 593 هزار تن کالای غیرنفتی به ارزش بیش از 361 میلیون دلار از گیلان به خارج از کشور صادر شده است.

رییس سازمان صمت گیلان با تاکید بر لزوم توجه به گسترش و ادامه دار بودن صادرات محصولات غیرنفتی به کشورهای حاشیه خزر افزود: عمده محصولات صادر شده شامل صنایع معدنی، شیمیایی، پلاستیکی، غذایی و نباتی است که به کشور های روسیه، آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، افغانستان، اوکراین و بلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری صادرات 700 میلیون دلاری محصولات غیرنفتی در گیلان

هدف گذاری صادرات 700 میلیون دلاری محصولات غیرنفتی در گیلان