مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-03اجتماعي

تمهیدات ترافیکی «13 آبان»+ اسامی خیابان های دارای محدودیت تردد و توقف


رییس پلیس راهور پایتخت از اعمال تمهیدات ترافیکی و محدودیت های تردد و توقف در روز 13 آبان در سطح معابر منتهی به خیابان طالقانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در روز 13 آبان در سطح معابر منتهی به خیابان طالقانی خبر داد.

سردار حمیدی اظهار داشت: اعمال محدودیت و ممنوعیت های تردد در روز 13 آبان به منظور تسهیل و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه مراسم 13 آبان از ساعت 09:30 صبح شروع می شود اما تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت 6 صبح در محل های اطراف این محدوده مستقر هستند تصریح کرد: از شب قبل این مراسم نسبت به انسداد مسیرهای منتهی به این مراسم اقدام خواهد شد.

سردار حمیدی ممنوعیت های توقف را به شرح ذیل اعلام کرد: 1_ ضلع جنوبی خیابان کریم خان حد فاصل ایرانشهر تا میدان هفت تیر  2_ خیابان قرنی حد فاصل کریم خان تا طالقانی در هر دو مسیر  3_ضلع غربی خیابان قرنی حدفاصل طالقانی تا میدان فردوسی  4_ خیابان مفتح حدفاصل میدان هفت تیر تا انقلاب در هر دو مسیر  5_ خیابان طالقانی حد فاصل خیابان ولیعصر (عج) تا نجات اللهی و خیابان مفتح تا سه راه طالقانی در هر دو مسیر  6_ ضلع غربی خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی «13 آبان»+ اسامی خیابان های دارای محدودیت تردد و توقف

تمهیدات ترافیکی «13 آبان»+ اسامی خیابان های دارای محدودیت تردد و توقف