مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-03بين الملل

دموکرات ها رقابت فرمانداری «ویرجینیا» را واگذار کردند


پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات فرمانداری ویرجینیا، حکایت از راه پر فراز و نشیبی دارد که دموکرات ها برای حفظ جایگاه خود در کنگره و حتی کاخ سفید پیش رو دارند.

- به نقل از سی ان ان، بیش از 95 درصد آرای انتخابات فرمانداری ایالت ویرجینیا شمرده شده و پیش بینی ها حاکی از پیروزی گلن یانگکین نامزد جمهوریخواه است.

این پیروزی از دو جهت حائز اهمیت است: اول آنکه از 2009 به این سو، این نخستین بار است که درهای فرمانداری ویرجینیا به روی یک جمهوریخواه گشوده می شود.

دوم آنکه همین یک سال پیش بود که جو بایدن دموکرات با اختلافی 16 رقمی نسبت به دونالد ترامپ جمهوریخواه، آرای ریاست جمهوری این ایالت را از آن خود کرد.

با این حساب، نتایج انتخابات فرمانداری ویرجینیا به عنوان یک ایالت تعیین کننده در سرنوشت انتخابات های عمومی، حکایت از دشواری راه دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای 2022 کنگره و 2024 ریاست جمهوری دارد.

حتی پیشتر هم این گمانه زنی وجود داشت که دونالد ترامپ برای جبران ناکامی خود در سال 2020، به سَمت تغییر نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره خیز بردارد و نتایج امروز انتخابات فرمانداری ویرجینیا، مهر تاییدی بر این فرضیه است.

این درحالی است که خوشبینی زیادی برای تسلط جمهوریخواهان بر کرسی های مناطق 2، 7 و 10 ویرجینیا در انتخابات میان دوره ای مجلس نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکرات ها رقابت فرمانداری «ویرجینیا» را واگذار کردند

دموکرات ها رقابت فرمانداری «ویرجینیا» را واگذار کردند