مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-03اجتماعي

ضرورت اجرای برنامه های انگیزشی در روز ملی آزمایشگاه


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران به مناسبت روز ملی آزمایشگاه بر ضرورت اجرای برنامه های انگیزشی در روز ملی آزمایشگاه تاکید کرد.

- علیرضا دهقان اظهار کرد: با توجه به نقش مهم و تأثیرگذار فعالیت های آزمایشگاهی در فرآیند یاددهی-یادگیری و تنوع بخشی به محیط های یادگیری، 11 آبان ماه به نام روز ملی آزمایشگاه نامگذاری شده است.

وی با اشاره به نقش مهم فعالیت های آزمایشگاهی در پیشرفت علوم تجربی افزود: درهایی که فعالیت های آزمایشگاهی به روی پژوهشگران به منظور اکتشافات و اختراعات جدید می گشاید، سهم به سزایی در پیشرفت جوامع بشری دارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با تشکر از همه معلمان و مدیران که در جای جای استان با برپایی نمایشگاه و یا مراسم نمادین این روز را گرامی داشتند، اعلام کرد: به منظور آشنایی و تشویق دانش آموزان به انجام فعالیت های آزمایشگاهی، در این روز برنامه های ویژه ای مانند نواختن زنگ، نصب پوستر، عکس و تهیه بروشور در مورد فعالیت های آزمایشگاهی، انجام آزمایشات ساده و جذاب و تجلیل از دانش آموزان برتر در مسابقات آزمایشگاهی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛دهقان همچنین کسب رتبه دوم همکاران شرکت کننده در سومین دوره مسابقات کشوری علوم آزمایشگاهی توسط خانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای برنامه های انگیزشی در روز ملی آزمایشگاه

ضرورت اجرای برنامه های انگیزشی در روز ملی آزمایشگاه