مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-03سياسي

روال فرزندخواندگی/ تملیک بخشی از اموال به کودک


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: همکاران قضایی ما در صورتی حکم سرپرستی صادر می کنند که درخواست کننده سرپرستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نشست هم اندیشی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی و معاونین وی با دادستان مرکز استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، معاون قضایی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب بیرجند و نماینده مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند برگزار شد.

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در این جلسه، اظهار داشت: هم اکنون معتادین سالمند قبل از ترک و بیماران معتادی که اختلال روحی و روانی آن ها ناشی از سوء مصرف مواد مخدر روان گردان است که به مرکز به توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) ارجاع می شوند.

وی افزود: همچنین نوجوانان سنین 15 تا 18سال که مرتکب جرم می شوند به جای معرفی به کانون اصلاح و تربیت از سوی قضات به بهزیستی معرفی می شوند که نیاز به بازنگری دارد.

بررسی ادعای فرزندخواندگی شیخانی معاون اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخی از افراد که طفلی را به فرزند خواندگی پذیرفته اند به بهزیستی مراجعه و ادعا می کنند که طفل را یافته یا شخص دیگری با اختیار به ایشان واگذار کرده، گفت: این ادعا نیازمند رسیدگی است و در حوزه های قضایی رویه واحد وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روال فرزندخواندگی/ تملیک بخشی از اموال به کودک

روال فرزندخواندگی/ تملیک بخشی از اموال به کودک