مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-03فرهنگي

نویسنده ایرلندی با «قصه های سرزمین اشباح» در ایران


مجموعه 12 جلدی «قصه های سرزمین اشباح» نویسنده ایرلندی با ترجمه «فرزانه کریمی» چاپ شد و دوباره در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مجموعه 12 جلدی قصه های سرزمین اشباح با عناوین سیرک عجایب ، دستیار یک شبح ، دخمه خونین ، کوهستان شبح ، آزمون های مرگ ، شاهزاده اشباح ، شکارچیان غروب ، همدستان شب ، قاتلان سحر ، دریاچه ارواح ، ارباب سایه ها و پسران سرنوشت اثر دارن شان با ترجمه فرزانه کریمی تجدید چاپ شد و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

رمان 12 جلدی قصه های سرزمین اشباح ، ماجرای پسرک معمولی است که در شرایطی بسیار بحرانی مجبور می شود زندگی خود را به دست شبحی خون آشام بسپارد.

او ماجراهای باورنکردنی و وحشتناکی را از سر می گذراند.

اما بعد از همه این ماجراها در می باید که تنها دو راه پیش رو دارد: بمیرد و اجازه بدهد که ارباب شبح واره ها همه جهان را نابود کند یا اینکه زنده بماند و خود به ارباب سایه ها، ویران کننده جهان تبدیل شود او می خواهد خود را نجات دهد و از دنیای پر از سیاهی و خون بیرون بیاید آیا می تواند؟                  بر اساس این گزارش، دارن اوشانسی یک نویسنده ایرلندی است که معمولاً تحت تخلص دارن شان می نویسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده ایرلندی با «قصه های سرزمین اشباح» در ایران

نویسنده ایرلندی با «قصه های سرزمین اشباح» در ایران