مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-03بين الملل

ملاقات سفیر سابق آمریکا با رییس شورای نظامی میانمار


سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که در ماموریتی بشردوستانه به میانمار سفر کرده است، با رهبر شورای نظامی این کشور که قدرت را در دست دارد، ملاقات کرد.

- مین آنگ هلاینگ، رهبر شورای نظامی میانمار و بیل ریچاردسون، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که در ماموریتی بشردوستانه به میانمار سفر کرده است، با رهبر شورای نظامی این کشور که قدرت را در دست دارد، ملاقات کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزیر اطلاعات میانمار اعلام کرد بیل ریچاردسون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، در دیداری با ژنرال مین آنگ هلاینگ، رهبر شورای نظامی میانمار، درباره پیشگیری و کنترل همه گیری کرونا گفت وگو کرده است.

وزرای امور خارجه، بهداشت و همکاری های بین المللی میانمار نیز، از دیگر اعضای حاضر در این جلسه بودند که در همان روز از یک شبکه خبری تلویزیون میانمار پخش شد.

ماموریت ریچاردسون در روز یکشنبه توسط دفتر وی شده اند که از زمان تسلط ارتش میانمار بر این کشور، بازداشت شده اند.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر شد، اظهار داشت که گرچه این سفر با پشتیبانی دولت آمریکا یا به نیابت از آن انجام نشده، اما امیدوار است که سفر او به تسهیل دسترسی سازمان های بشردوستانه به نیازمندان این کشور، کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات سفیر سابق آمریکا با رییس شورای نظامی میانمار

ملاقات سفیر سابق آمریکا با رییس شورای نظامی میانمار