مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-03سياسي

13 آبان دستاورد جاودانه انقلاب/ دشمن بدنبال القای ناکارآمدی مسؤولان نظام است


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: دشمن ناکارآمدی مسؤولان و انقلاب را در برنامه خود قرار داده، تا یأس و ناامیدی را بر جامعه تزریق کنند.

- رسول بهرامی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، دشمنان این نظام مقدس که از سال57 همواره با انواع راهبردها و اقدامات سخت و نرم در جهت براندازی و تضعیف انقلاب بودند.

وی ادامه داد: امروز و در آستانه چهل و سومین سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، علی رغم شکست های پی در پی که نمونه بارز و روشن آن نابودی مرکز جاسوسی و مقر فرماندهی آمریکای جنایتکار در 13 آبان 58 در تهران بوده است نه تنها دست از دشمنی بر نداشته، بلکه با ترفندها و شیوه های جدید و با آرایش دیگری که مصداقش را بر جامعه تزریق کنند.

بهرامی پور گفت: دشمن با حملات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و.

می خواهد مردم را از نگاه عمیق به دستاوردهای انقلاب و وقایعی مانند 13 آبان بازدارد که البته باید گفت این نگاه جاودانه به دستاورهای انقلاب و یوم الله 13 آبان نه تنها حذف نمی شود، بلکه روز به روز بر جایگاه آن افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسؤولان اجرایی کشور در دولت انقلابی نیز باید به درستی در این مسائل ورود کرده و اجازه ندهند تا نظام سلطه با فشارهای اقتصادی مردم را تحت فشار قرار دهند و به فضل الهی جنگ اقتصادی که دشمن برای انقلاب تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان دستاورد جاودانه انقلاب/ دشمن بدنبال القای ناکارآمدی مسؤولان نظام است

13 آبان دستاورد جاودانه انقلاب/ دشمن بدنبال القای ناکارآمدی مسؤولان نظام است