مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-03ورزشي

انتقاد سرمربی ناشنوایان از مسئولان: تا نام معلولان می آید، توجهات کمتر می شود


نمی دانیم چرا تا اسم ورزش معلولان می آید توجهات کمتر می شود.

- محمدرضا لویی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد تیم ملی جودو ناشنوایان در مسابقات جهانی داشتند.

شاید اینطور برداشت شود که چون مسابقات ناشنوایان و کم شنوایان بوده، سطح خوبی نداشته باشد، اما واقعا رقابت های کیفیت خوبی داشت و روسیه، اوکراین و خود میزبان شرایط خیلی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: در این 10 سال که جودو ناشنوایان تشکیل شده نتوانسته بودیم مسابقات جهانی اعزام شویم و از 4 سال قبل هم هیچ اعزام برون مرزی و مسابقه تدارکاتی هم نداشتیم و اگر این پازل را کنار هم بگذارید، متوجه می شوید که نتیجه کسب شده قابل قبول است.

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان با اشاره به عملکرد امیرمحمد دفتری عنوان کرد: این جودوکار نخستین بار بود که در مسابقات برون مرزی شرکت می کرد و واقعا می توان گفت که گل کاشت و مدال برنز گرفت.

لویی مقدم با اشاره به تاکید بر اینکه می توانستیم مدال های بیشتری بگیریم، گفت: طی 2 سال گذشته فدراسیون جودو تعلیق بود و به همین دلیل نمی توانستیم اردوهای مشترک را با شنواها برگزار کنیم و حریف تمرینی نداشتیم و همین موضوع روی کار ما تاثیر گذاشته بود و اگر شرایط فراهم بود، نتایج بهتر هم کسب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سرمربی ناشنوایان از مسئولان: تا نام معلولان می آید، توجهات کمتر می شود

انتقاد سرمربی ناشنوایان از مسئولان: تا نام معلولان می آید، توجهات کمتر می شود