مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-03اقتصادي

1353 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان ایجاد شد


معاون اشتغال کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه خودکفایی مددجویان به عنوان یکی از راهبردهای اشتغال در دستور کار است، گفت: یک هزار و 353 فرصت شغلی برای مددجویان ایجادشده است.

- ، علیرضا خدابنده صبح چهارشنبه در آستانه سفر رییس جمهور به استان سمنان در ارائه گزارشی با موضوع اشتغال به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 353 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان فراهم شده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این قبیل اقدامات کمک به خودکفایی و بهبود وضعیت معیشت مددجویان است.

وی بابیان اینکه برای ایجاد این فرصت های شغلی 42 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: محل تأمین پرداخت این تسهیلات از منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، تبصره 16 بانکی و تسهیلات اشتغال روستایی بوده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه از این تعداد 897 فرصت شغلی برای مددجویان در مناطق شهری و 456 طرح در مناطق روستایی رخ داده است، ابراز داشت: عمده مشاغل ایجادشده طرح های خدماتی، دام پروری، صنایع دستی، کشاورزی، فعالیت های صنعتی و معدنی را شامل می شود.

خدابنده بابیان اینکه طی بازه مذکور 344 فرصت شغلی نیز از طریق دفاتر کاریابی برای مددجویان ایجادشده است، تصریح کرد: یکی از ظرفیت های خوب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1353 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان ایجاد شد

1353 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان ایجاد شد