مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-03سياسي

ملت ایران هیچ گاه پذیرای سلطه فراگیر ظالمانه در جهان نخواهد بود


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: ملت ایران هیچ گاه پذیرای سلطه فراگیر ظالمانه در جهان نخواهد بود و همواره در مقابل سیاست نظم نوین جهانی آمریکا مقاومت می کند.

- ، سید جواد حسینی صبح چهارشنبه در آیین محوری زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در زاهدان اظهار داشت: 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان استکبارستیزی نامگذاری شده چرا که سه واقعه مهم تاریخی در این روز اتفاق افتاده است.

وی افزود: تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358، سه رویداد متفاوت بودند، ولی هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند و وجه مشترک همه آنها مقابله با سلطه گری آمریکا است.

وی با اشاره به حاکمیت دکترین نظم نوین جهانی در وزارت امور خارجه آمریکا، ادامه داد: این سیاست به معنای آن است که مدیریت متمرکز آمریکا بر سرتاسر جهان از وابستگی مکانیکی کشورها به وابستگی ارگانیکی تغییر یابد.

حسینی با بیان اینکه وابستگی مکانیکی به معنای وابستگی اجزای مختلف یک جسم یا جامعه به یکدیگر است، گفت: این نوع وابستگی اطمینان بخش نیست چرا که با آسیب دیدن یک جز، اجرای دیگر نیز دچار مشکل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران هیچ گاه پذیرای سلطه فراگیر ظالمانه در جهان نخواهد بود

ملت ایران هیچ گاه پذیرای سلطه فراگیر ظالمانه در جهان نخواهد بود