مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-03پزشكي

آیا تزریق واکسن کووید-19 بر باروری آینده کودکان تاثیر دارد؟


سازمان غذا و دارو (FDA) اجازه استفاده اضطراری از واکسن کووید-19 فایزر را در کودکان 5 تا 11 ساله صادر کرده است و بعد از صدور این مجوز جدید برای کودکان زیر 12 سال، نگرانی والدین افزایش یافته است.

به نقل از هلث، بنیاد خانواده قیصر (KFF) تحقیقات مستمری در پروژه ای اجرا کرده است که نگرانی ها، نظرات و تجربیات مردم در رابطه با واکسیناسیون کووید-19 را با تمرکز بر نیازهای اطلاعاتی و پیام رسان ها و پیام های مورد اعتماد رصد می کند.

نتایج نظرسنجی منتشر شده توسط KFF در اواخر اکتبر نشان داد که از هر10 والدین، سه نفر برنامه ای برای واکسینه کردن کودکان 5 تا 11 ساله خود در برابر ویروس بیماری کووید-19 ندارند.

علاوه بر این، 66 درصد از والدین کودکان 5 تا 11 ساله که مورد بررسی قرار گرفتند درباره باروری آینده فرزندان خود ابراز نگرانی کردند، در حالی که دیگران نگران عوارض جانبی بالقوه جدی واکسن های کووید-19 همچنین احتمال تاثیرات طولانی مدت ناشناخته آن هستند.

به نظر می رسد این نگرانی خاص ناشی از گزارش های منتشر شده از زنانی است که بلافاصله پس از واکسینه شدن علیه کووید-19 دوره های قاعدگی سنگینی را تجربه کردند که در واقع پایه و اساس اطلاعات نادرست درباره واکسن و باروری ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تزریق واکسن کووید-19 بر باروری آینده کودکان تاثیر دارد؟

آیا تزریق واکسن کووید-19 بر باروری آینده کودکان تاثیر دارد؟