مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-03اجتماعي

4هزار تن نمک برای راهداری زمستانی در آذربایجان غربی دپو شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از آمادگی برای اجرای طرح راهداری زمستانی با حمل و ذخیره 4 هزار تن نمک در راهدارخانه های استان خبر داد.

- با بیان اینکه همه ساله قبل از شروع فصل بارش برف نسبت به حمل و ذخیره نمک و دپو آن همراه با ماسه اقدام می شود، افزود: تاکنون 4 هزار تن نمک توسط ماشین آلات راهداری در انبارهای مخصوص نگهداری و دپو ماسه و نمک واقع در راهدارخانه های سراسر استان و نیز در گردنه های صعب العبور در فصول بارش برف و کولاک ذخیره شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام گرفته و رعایت کامل موارد ایمنی و نیز برگزاری جلسات مختلف با دستگاه ها و نهادهای ذیربط تلاش شده که حمل و دپوی نمک خساراتی را متوجه محیط زیست و بدنه جاده و مزارع اطراف جاده ها وارد نکند.

نصرتی اضافه کرد: در طرح زمستانی که از امروز آغاز شد، ضمن ساماندهی علائم ایمنی، تنظیف حریم و پارکینگ های کنار جاده ای و شستشوی تابلوها و نیز رنگ آمیزی تمامی سرعت گاههای سطح استان انجام می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین در طرح زمستانی، با پلیس راه از طریق رصد گردنه ها و پایانه های مرزی و نقاط مهم توسط 40 دوربین نظارتی همکاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4هزار تن نمک برای راهداری زمستانی در آذربایجان غربی دپو شد

4هزار تن نمک برای راهداری زمستانی در آذربایجان غربی دپو شد