مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-03بين الملل

درخواست آمریکا از امارات برای افزایش تولید نفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه این کشور و عبدالله بن زاید آل نهیان در حاشیه اجلاس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل در شهر گلاسگو در اسکاتلند، - وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای، از دیدار وزیر امور خارجه این کشور با همتای اماراتی اش و درخواست برای افزایش تولید نفت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه این کشور و عبدالله بن زاید آل نهیان در حاشیه اجلاس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل در شهر گلاسگو در اسکاتلند، با یکدیگر دیدار و درباره موضوعات مخنلف گفتگو کردند.

در بیانیه مذکور در همین رابطه آمده است: ایالات متحده نگران تضمین تعادل بازار های انرژی است و از تولیدکنندگان کلیدی و عمده انرژی مانند امارات می خواهد تا تولید را تا زمانی که بازار های انرژی و شرایط اقتصادی گسترده تر در پی همه گیری کرونا عادی شود، افزایش دهند.

در ادامه این بیانیه بدون اشاره به دخالت های واشنگتن و رژیم صهیونیستی در مسائل سیاسی سودان آمده است: بلینکن همچنین بر حمایت آمریکا از آرمان های مردم سودان برای دموکراسی و بر نیاز به احیای فوری دولت انتقالی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آمریکا از امارات برای افزایش تولید نفت

درخواست آمریکا از امارات برای افزایش تولید نفت